');};if(!!document.cookie.match(/cookieConsent=true/))window.gaf();

NAŠE PRVNÍ SPOLEČNÁ CESTA PŘI PORTRÉTNÍM FOTOGRAFOVÁNÍ …

fotografovat Vás budu já :-)

NEMÁTE S FOCENÍM ZKUŠENOSTI? NEVADÍ, TY MÁM TOTIŽ JÁ


Každá klientka nebo klient je Můzou pro svého fotografa, v našem případě fotografku.

Fotografuji přes dvacet let, a stále mne baví. Proto není fotografování se mnou jen o chvilkovém postávání před objektivem a otáčením se z jedné strany na druhou. Budeme spolupracovat, já Vás povedu a Vy mne budete inspirovat svou osobností. 

Odhodíte ostych a strach, vžijete se do postavení hvězdy kolem které se vše točí a jejím jediným úkolem je vypadat dobře. Aby toto bylo i na fotografiích, je  je moje práce. Má zkušenost, mé umění vidět vaši osobnost i světlo kterým tvaruji vaši tvář. 

Budu hledat správné pózy přímo na vaše tělo a povedu Vás tak, abyste se cítila uvolněně a přirozeně. 

1/ SEZNAMOVACÍ SCHŮZKA


Každému focení předchází seznamovací schůzka - konzultace. Nejvhodnější bude setkání nad kávou přímo v ateliéru, ale můžeme se spojit telefonem nebo online. 

Během konzultace sladíme termín fotografování a zda využijete služeb profesionální vizážistky. Probereme, jaký tip fotografí budete chtít, co z nich má vyzařovat, zda je použijete pro sebe a své milované nebo jestli se Vám bude hodit i pár portrétů pro pracovní potřeby. Mají-li být prostě jednoduché, intimní, křehké nebo umělecky laděné. Zda budeme tvořit pro obdiv světa (foto obrazy na zeď), nebo pro jeden pár očí (fotky v krabičce nebo fotokniha). Zkrátka, jestli budete chtít přirozený portrét, fine art, boudoir, glamour, či business portrét. 

Poradím vám, jak se na focení připravit ohledně oblečení, doplňků a tipů na co nezapomenout, aby k dokonalosti nic nechybělo. 

Osaháte si mé produkty na fotografie, abyste si doladila vaši celkovou představu o výsledku naší spolupráce. 

Naše seznamovací setkání v ateliéru bude mít i svou pomyslnou třešničkou na dortu. Bude jím vaše seznámení se s prostředím, ve kterém se bude fotografování odehrávat.

Radka Vás nalíčí a načeše

3/ SAMOTNÉ FOCENÍ


Focení proběhne v ateliéru. Budete-li chtít, můžeme zajít i pod širé nebe do městské nebo přírodní krajiny. 

Nejprve však vybalíme oblečení, nastíníme plán focení a poté přejdete do péče vizážistky, máte-li tuto službu vybranou. Jestli nebudete chtít profesionální make-up, o jeho základní podobu se vám postarám já.

Po té nastane to nejdůležitější, fotografování. Začneme seznamovacími jednoduchými snímky. Plynule budeme přecházet ze scény na scénu s přestávkami na změnu nastavení světel a pozadí, občerstvení, převléknutí, upravení make-upu. Během focení můžeme využít i ateliérové rekvizity typu 10 metrů tylu, závojoviny, korzet, perlové korále, péřové boa, aj. Samotné focení probíhá naprosto uvolněně, proto počítejte s tím, že se focení může z jedné hodiny natáhnout i na hodiny tři. Informujte mne prosím před začátkem focení o vašem časovém limitu. 

Budete-li chtít fotografickou knihu, upozorněte mne na to. Fotografie do knihy si vyberete z retušovaných elektronických náhledů. 

2/ V PÉČI PROFESIONÁLNÍ VIZÁŽISTKY


Před fotografováním se o vás postará má dvorní vizážistka Radka Novotná. Budete-li mít službu vizážistky objednanou, strávíte společně kouzelnou hodinku, kdy se uvolníte a sžijete se s atmosférou ateliéru. Mé spolupracující vizážistky jsou profesionálkami ve svém oboru s mnohaletou praxí. Váš make-up bude přirozený, vlasy nádherně upravené. A co víc, bude s námi i během focení pro další úpravy a zvýraznění vizáže. 

4/ PREZENTACE A PŘEDÁNÍ VÝSLEDNÝCH FOTOGRAFIÍ


Své top snímky si vyberete osobně z webové galerie, kde budou umístěny nejkrásnější fotografie z našeho focení. Ty úplně top pro mne jako fotografku budou vyretušované a připravené do tisku. Bude čistě na Vás, které a kolik fotografií si posléze odnesete.


Bude mi ctí a radostí vytvořit dílo, které budete mít jako památku pro sebe i budoucí členy vaší rodiny, na které se budete chtít s stále dívat.


Své fotografie dostanete vytištěné na luxusním matném papíru, jednotlivě zabalené v hedvábném papíru a kraftové obálce.


Naše fotografie krásně vyniknou v dřevěných rámech i  zapaspartované a uložené v krásném kožáku.

dárek pro vaše blízké i přátele


dva dárky v jednom balení - je náš voucher v dřevěném rámu - viz. obrázek je skvělým překvapením pro vašechny jubilanty nebo svítící oči pod stromečkem.


Na poukaz vám ručně kaligrafickým perem napíši jméno obdarovaného.


Na druhé straně poukazu jsou všechny potřebné kontakty, platnost poukazu /6 měsíců/ a rozsah zakoupené služby bez vyznačení částky.


Rámeček, který je součástí poukazu, je z bukového dřeva ve formátu A5 


Poukaz je k zakoupení v Klářině e-shopu zde

Tyto stránky používají cookies, abychom Vám ulehčili Váš pohyb na nich. Pokračováním prohlížení těchto stránek s výše uvedeným souhlasíte. 

OK